• صفحه اصلی
  • مرور
    • شماره جاری
    • بر اساس شماره‌های نشریه
    • بر اساس نویسندگان
    • بر اساس موضوعات
    • نمایه نویسندگان
    • نمایه کلیدواژه ها
  • اطلاعات نشریه
    • درباره نشریه
    • اهداف و چشم انداز
    • اعضای هیات تحریریه
    • همکاران دفتر نشریه
    • اصول اخلاقی انتشار مقاله
    • بانک ها و نمایه نامه ها
    • پیوندهای مفید
    • پرسش‌های متداول
    • فرایند پذیرش مقالات
    • اخبار و اعلانات
  • راهنمای نویسندگان
  • ارسال مقاله
  • داوران
  • تماس با ما
 
  • ورود به سامانه ▼
    • ورود به سامانه
    • ثبت نام در سامانه
  • English
صفحه اصلی فهرست مقالات مشخصات مقاله
  • ذخیره رکوردها
  • |
  • نسخه قابل چاپ
  • |
  • توصیه به دوستان
  • |
  • ارجاع به این مقاله ارجاع به مقاله
    RIS EndNote BibTeX APA MLA Harvard Vancouver
  • |
  • اشتراک گذاری اشتراک گذاری
    CiteULike Mendeley Facebook Google LinkedIn Twitter Telegram
فصلنامه مطالعات علوم اجتماعی ایران
مقالات آماده انتشار
شماره جاری
شماره‌های پیشین نشریه
دوره دوره 14 (1396)
دوره دوره 13 (1395)
دوره دوره 12 (1394)
دوره دوره 11 (1393)
دوره دوره 10 (1392)
دوره دوره 9 (1391)
دوره دوره 7 (1390)
شماره شماره 1
دوره دوره 5 (1388)
دوره دوره 4 (1387)
دوره دوره 3 (1386)
پورجبلی, دکتر ربابه, خلیلی, عباس. (1390). بررسی نقش پایگاه اقتصادی ـ اجتماعی در مصرف کالاهای فرهنگی (شهر زنجان. فصلنامه مطالعات علوم اجتماعی ایران, 7(1), -.
دکتر ربابه پورجبلی; عباس خلیلی. "بررسی نقش پایگاه اقتصادی ـ اجتماعی در مصرف کالاهای فرهنگی (شهر زنجان". فصلنامه مطالعات علوم اجتماعی ایران, 7, 1, 1390, -.
پورجبلی, دکتر ربابه, خلیلی, عباس. (1390). 'بررسی نقش پایگاه اقتصادی ـ اجتماعی در مصرف کالاهای فرهنگی (شهر زنجان', فصلنامه مطالعات علوم اجتماعی ایران, 7(1), pp. -.
پورجبلی, دکتر ربابه, خلیلی, عباس. بررسی نقش پایگاه اقتصادی ـ اجتماعی در مصرف کالاهای فرهنگی (شهر زنجان. فصلنامه مطالعات علوم اجتماعی ایران, 1390; 7(1): -.

بررسی نقش پایگاه اقتصادی ـ اجتماعی در مصرف کالاهای فرهنگی (شهر زنجان

مقاله 1، دوره 7، شماره 1 - شماره پیاپی 28، بهار 1390  XML اصل مقاله (424 K)
نویسندگان
دکتر ربابه پورجبلی؛ عباس خلیلی
 استادیار و عضو هیأت علمی گروه علوم اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان
چکیده
مصرف کالاهای فرهنگی، بعدی از حیات فرهنگی است که در آن روند انتقال فرهنگ، از زمانی که به صورت یک کالا در می‌آید و عرضه می‌شود تا مصرف آن مورد بررسی قرار می‌گیرد. در این مطالعه که در سال 89 انجام گرفت، از روش نمونه‌گیری تصادفی ساده حجم نمونه‌ای به تعداد 360 نفر از طریق فرمول تعییین حجم نمونه کوکران انتخاب کردیم و پس از جمع‌آوری اطلاعات نتایج زیر به دست آمد: بین پایگاه اقتصادی ـ اجتماعی، درآمد، سن، اوقات فراغت و مصرف کالاهای فرهنگی رابطه معنادار و بین تحصیلات، و محل سکونت و میزان مصرف کالاهای فرهنگی تفاوت معناداری وجود دارد. و تفاوت بین جنسیت و میزان مصرف کالاهای فرهنگی تأیید نشد. تأثیر پایگاه اقتصادی ـ اجتماعی در نوع کالای فرهنگی مصرفی فرد نیز تأیید شد
کلیدواژه‌ها
پایگاه اقتصادی ـ  اجتماعی؛ مصرف کالاهای فرهنگی؛ اوقات فراغت
آمار
تعداد مشاهده مقاله: 200
تعداد دریافت فایل اصل مقاله: 49
صفحه اصلی | واژه نامه اختصاصی | اخبار و اعلانات | اهداف و چشم انداز | نقشه سایت
ابتدای صفحه ابتدای صفحه

Journal Management System. Designed by sinaweb.